vrijdag, oktober 06, 2006

Wakker Dier campagne

Wakker Dier is deze week met een nieuwe marketingcampagne gestart. Wakker Dier voert hiermee campagne tegen de onverdoofde castratie van jaarlijks zeven miljoen biggen in Nederland. Grote merken als Hema en Albert Heijn stellen volgens Wakker Dier hierover geen eisen aan hun leverancier en verwerken vlees van onverdoofd gecastreerde biggen.

Onderdeel van de campagne is onder andere een door cabaretier Hans Dorrestijn herschreven lied over de Hema rookworst, animatieclip en een actiewebsite. Ik hoop van harte dat Wakker Dier retailers als Hema, Unox, Albert Heijn en C1000 weet over te halen geen vlees meer te gebruiken van onverdoofd gecastreerde biggen.

1 opmerking:

esther zei

Lijkt me een geweldig streven..ondanks mijn voorliefde voor af en toe wat vlees zou ik toch graag willen weten dat het niet op deze manier wordt verwerkt...Ga zo door