donderdag, oktober 26, 2006

MTV's Everyday Green campagne

Afgelopen maandag zijn MTV en Walmart een unieke samenwerking gestart. "Everyday Green" is geinitieerd om duurzaam consumeren onder jongeren te promoten. Op Times Square kunnen mensen in de MTV store, die helemaal is omgetoverd, milieu-bewuste producten zien en proberen. MTV is het jongerenmerk bij uitstek en draagt als merk hiermee een sterke boodschap uit.

Al eerder startte MTV met Break the Addiction. Een campagne gericht op jongeren bedoeld om meer bewustzijn te creeren over dagelijkse keuzes die invloed hebben op het milieu. De HIER campagne die momenteel in Nederland loopt ligt in dezelfde lijn.

1 opmerking:

B.B. zei

MTV zou eerst eens moeten stoppen met het programma "my sweet sixteen"
Wat een shitkoters zijn dat zeg, geen flauw benul van honger of geldgebrek bij andere menden maar wel om een dure auto vragen en een artiest op je feestje boeken die niet voor een paar honderd eurotjes komt opdraven!
Walgelijk vind ik dit programma!!!